reklama

Milý Šani, ...

...sedela som na gauči a sledovala televíziu, alebo, ako ju ja rada volám,  tel-and-lie-vision. Opäť klamali, lebo v nej nejakí doktori tvrdili, že mastné je strašne nezdravé, tak to radšej nejedzte, že radšej zeleninu, radšej čerstvú a radšej bio, tak som to radšej prepla.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

A tak som sa dostala na jednu z tých komerčných staníc, kde sa vyskytujú prevažne moderátorky s plnými perami plnými prázdnych replík a moderátori s krajšie vytrhaným obočím než mám ja sama. Z takýchto staníc sa dajú dozvedieť samé užitočné veci, napríklad aké bude počasie, čo mal kto na plese, kto sa kde dal zväčšiť, ako pripraviť rodinnú večeru v cene priemerného slovenského platu alebo koho z noci na dnes zabilo auto a čo na to trúchliaci príbuzní.

Tak som narazila aj na teba. Vytrhol si ma z môjho pokojného sedenia na gauči a zobral mi z tváre moju mámsavpaži grimasu. Vraj ťa hľadajú, vraj si sa stratil a tak ťa verejne prosím: Šani, vráť sa!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Milý Šani, neviem, či si sa bál prísť s vysvedčením domov alebo tebou len plieska puberta. Áno, zo začiatku to bolo vtipné, že si sa nám schoval, ale prosím, ohlás sa už na políciu. Nikto o tebe nič nevie, naposledy ťa videli online na internete, čo je dosť bieda. Pokial si emigroval, pošli niekomu aspoň správu, nebude to problém, pokiaľ si aj v zahraničí taký super a môžeš mať mobil každej baby. V istých krajinách si ale dávaj pozor, pretože pretŕčanie v plavkách na ulici môžu kvalifikovať ako trestný čin. Faktom ostáva, že ak nemáš ešte 18 rokov, vychádzky máš iba do 10 večer, tak by to schovávanie mohlo mať pre teba a tvojich rodičov zlé následky. A keď sme už pri tých rodičoch, určite sa o teba strachujú a taktiež si ich poriadne naštval. Ja byť tvojou mamou, dostaneš zaracha na lego a ten super internet od T-mobilu ti taktiež zakážem. A bolo by mi jedno, že pre ostatných tým viac neexistuješ. Naši starí rodičia sú tiež bez internetu a na to, že teda vôbec neexistujú si žijú celkom dobre.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aj keď sa nám v každodennom hlásení o tvojom stratení ukazuje horúca pláž, vonku je celkom chladno a mohlo by sa tvojmu zdraviu niečo prihodiť. Navyše často prší, nikto nepobehuje v plavkách ale väčšina z nás doma eskimáči, tak sa vráť domov a teplo sa obleč ak necheš mať na náhrobnom kameni aktuálny rok.

Milý Šani, prepáč, že to hovorím, ale je to pravda. V skutočnosti nikoho nezaujíma, kde sa práve nachádzaš. Teda ak nerátam pár plážových barbín, dvoch preafektovaných metrosexuálov a skupinku maloletých skautov, ktorí chcú len svojho bobra. Nie toho, ktorý ťa práve napadol, ale toho, ktorého skauti dostávajú za odmenu. Faktom však ostáva, že jediný, kto o tvojom zmiznutí musí počúvať, sme my – jednoduchí ľudia ležiaci na gauči vychutnávajúc si niečo strašne nezdravé.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak svoju polohu neohlásiš na príslušnom úrade a ja ťa najbližšie opäť uvidím, prepnem ťa tak bezcitne ako tých odborníkov na výživu. Už má z teba pol národa husiu kožu aj na oblečení.

P.S.: Šanimu s pozdravom Lenka Siváková a Maťko Súkeník z Prievidze, ktorý je spoluautorom a začal mu stúpať krvný tlak ako prvému.

Lenka Siváková

Lenka Siváková

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Saxofónový nadšenec, amatérsky fotograf, genetická slepá ulička. Zoznam autorových rubrík:  VzťahológiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu